La darrera vegada que vaig viure a Andorra una situació d’extrema emergència, d’aturada de la nostra activitat econòmica i de moltes incerteses, va ser el mes de novembre de l’any 1982, quan hi va haver els aiguats i les dramàtiques inundacions. Les conseqüències d’aquell desastre van ser molt importants, particularment vam haver de lamentar catorze … Continua llegint Aiguats 1982 versus Covid-19
Copieu i enganxeu aquest URL al vostre lloc web WordPress per incrustar-la
Copia i enganxa aquest codi al vostre lloc web per incrustar