Parlem?

Acabem de sortir d’una campanya electoral intensa que ens ha portat a totes i a tots, em refereixo a aquells i a aquelles que hem treballat per explicar i defensar algun dels projectes aspiraven a governar el país, a buscar una interlocució més directa i un contacte més proper amb l’elector. I després de les … Continua llegint Parlem?