Pensions de jubilació: fa 30 anys jo tampoc estava preocupat

Com a membre del Govern no em queixo que se’ns demanin responsabilitats. He d’assumir les crítiques i el malestar que ara aflora. Però també m’agradaria que alguns que criden es posessin al meu costat assumint la responsabilitat que els pertoqui.