Reforma en marxa

Creiem fermament que les lleis aprovades aquest dijous actualitzen i modernitzen la legislació andorrana en matèria laboral, adaptant-la encara més a la realitat i a les necessitats del nostres país. Tanmateix, el text clarifica i dona un marc de garanties més gran i equilibrat pel que fa a cada una de les parts que conformen les relacions laborals. I no només ho creiem nosaltres, sinó també la gran majoria de consellers i conselleres que integren l’arc parlamentari.