Teleobjectiu

Aquests darrers dies, escoltant els comentaris i les valoracions que s’han fet del resultat de les eleccions dels Estats Units, he tingut la sensació que estic envoltat de l’esperit de la Il·lustració i que la mentalitat oberta regna a les nostres contrades. El veïnat és crític i, fins i tot, militant contra els decisors polítics … Continua llegint Teleobjectiu