Recordo amb molta nostàlgia alguna conversa que havia mantingut, durant la meva joventut, amb els meus padrins. Molts d’ells no eren gaire xerraires, però quan decidien iniciar una conversa sabies que t’aportarien una màxima de vida. Malgrat les adversitats que ells havien viscut sempre acabaven dient el mateix: “La vida abans aquí era molt dura, … Continua llegint Totalitarisme vs. democràcia
Copieu i enganxeu aquest URL al vostre lloc web WordPress per incrustar-la
Copia i enganxa aquest codi al vostre lloc web per incrustar