Sóc empresari des de fa prop de sis anys, i reconec que tenir una empresa és patir alts i baixos permanents i el reconeixement no sempre és el que ens esperem. Però continuem batallant. La Covid-19 no només ha afectat la salut de les persones, sinó també la del teixit empresarial. Les defuncions dels negocis … Continua llegint Tots som culpables
Copieu i enganxeu aquest URL al vostre lloc web WordPress per incrustar-la
Copia i enganxa aquest codi al vostre lloc web per incrustar