La naturalesa humana és capritxosa. Per una banda, incorpora l’individualisme com una forma de creixement personal. Però per altra banda, es fa palesa també la necessitat que tenim d’interrelacionar-nos per aconseguir fites comunes. La combinació d’ambdós vessants ha permès a la humanitat arribar a les cotes actuals de confort i de complexitat. La nostra evolució … Continua llegint Un virus molt humà
Copieu i enganxeu aquest URL al vostre lloc web WordPress per incrustar-la
Copia i enganxa aquest codi al vostre lloc web per incrustar