Un virus molt humà

La naturalesa humana és capritxosa. Per una banda, incorpora l’individualisme com una forma de creixement personal. Però per altra banda, es fa palesa també la necessitat que tenim d’interrelacionar-nos per aconseguir fites comunes. La combinació d’ambdós vessants ha permès a la humanitat arribar a les cotes actuals de confort i de complexitat. La nostra evolució … Continua llegint Un virus molt humà