Crec que tots, amb major o menor mesura, tenim familiars fora d’Andorra, siguin cosins, pares, avis o fins i tot germans. La Covid-19 ens ha separat, i no són ni els governs, ni els nostres dirigents els que ho han decidit, sinó una pandèmia difícil de controlar que només es guanya (si així ho podem … Continua llegint Vuelve a casa por navidad
Copieu i enganxeu aquest URL al vostre lloc web WordPress per incrustar-la
Copia i enganxa aquest codi al vostre lloc web per incrustar